مرکز خرید یخچال فریزر صنعتی با قیمت ارزان در شیراز

مرکز خرید یخچال فریزر صنعتی با قیمت ارزان در شیراز

مرکز خرید یخچال فریزر صنعتی با قیمت ارزان در شیراز، تهران، اصفهان، مشهد، یزد و قم وجود دارد. مشتریان با رفتن به این مراکز و یا تماس تلفنی می توانند علاوه بر استعلام قیمت خرید یخچال فریزر صنعتی، قیمت یخچال ویترینی دست دوم، انواع یخچال فروشگاهی، قیمت یخچال ایستاده تک درب، قیمت یخچال فروشگاهی الکترواستیل، قیمت یخچال ایستاده 80 سانتی و قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب را بپرسند.خرید یخچال فریزر صنعتی

خرید یخچال فریزر صنعتی با قیمت عمده در شیراز

 یخچال فریزر صنعتی یکی از مدلهای یخچال های صنعتی است. یخچال فریزرهای صنعتی از ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند. یخچال فریزرهای صنعتی کاربری های متنوعی را نیز دارند. بدنه یخچال فریزرهای صنعتی از جنس استیل خش دار می باشد. استیل خشدار به استحکام یخچال و همچنین مقاومت آن در برابر ضربه کمک می کند. علاوه بر این یخچال فریزر های صنعتی دارای موتور دانفوس میباشند. موتور دانفوس یکی از موتور های پرقدرت در زمینه یخچال های صنعتی است.خرید یخچال فریزر صنعتی

یخچال فریزرهای صنعتی به لحاظ ظاهری شبیه یخچال های صنعتی هستند اما موتور آنها برودت بیشتری را ایجاد می کند. یخچال فریزرهای صنعتی از شیشه های دو جداره ساخته شده اند. شیشه دوجداره باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.یخچال فریزر صنعتی در مدلهای ایستاده درب شیشه ای و درب استیل ساخته می‌شود. مدل درب شیشه ای آن در نوع درب کشویی و لولایی است. خرید یخچال فریزر صنعتیشهر شیراز یکی از شهرهای بزرگ ایران و همچنین یکی از شهرهای گردشگری و توریستی ایران میباشد. این شهر به دلیل داشتن هتل ها و رستوران های متعددی که برای گردشگری خود هست دارای بازار بسیار مناسبی برای خرید یخچال فریزر صنعتی است. علاوه بر این موضوع شهر شیراز کارخانه ها و کارگاه های متعددی در زمینه تولید یخچال فریزر صنعتی دارد. این کارخانه‌ها و کارگاه‌ها در شهرک صنعتی بزرگ شیراز قرار دارد که در اطراف شهر شیراز باقی می باشد.  مراکز متعددی برای خرید یخچال فریزر صنعتی در شهر شیراز وجود دارد.خرید یخچال فریزر صنعتیاین مراکز نمایندگی کارخانه ها و کارگاه هایی هستند که در اطراف شهر شیراز فعالیت دارند. مشتریان شیرازی می‌توانند به این مراکز مراجعه کرده و یخچال فریزر صنعتی را خریداری کنند. راه دیگر برای خرید یخچال فریزر صنعتی، خرید آنلاین یا اینترنتی است. بازرگانی آیسان از طریق تماس تلفنی و بدون مراجعه حضوری محصولات مورد نظر شما را با کمترین حاشیه سود و هزینه باربری درب منزل تحویل می دهد. برای خرید یخچال فریزر صنعتی با مشاوران فروش شرکت بازرگانی آیسان تماس بگیرید.

قیمت یخچال ایستاده 80 سانتی در خرم آباد

یخچال ایستاده 80 سانتی در دو مدل تک درب و دو درب تولید می شود. مدل تک درب با عرض 80 سانتی و درابعاد80*80*200 است. مدل دو درب آن به صورتی است که یک درب در بالا و یک درب در پایین قرار دارد. ابعاد مدل دو درب هیچ تفاوتی با مدل تک درب ندارد. این یخچال با بدنه استیل استنلس و در رنگ های سفارشی مانند بنفش، آبی، صورتی، زرد، نارنجی و قرمز به فروش می رسد.خرید یخچال فریزر صنعتیموتور یخچال ایستاده 80 سانتی موتور سکاپ 3/4 است. قیمت یخچال ایستاده 80 سانتی در خرم آباد در تولیدی ها مختلف است. عواملی مانند جنس بدنه، کمپرسور، کندانسور و برند در کاهش یا افزایش قیمت یخچال ایستاده 80 سانتی موثر است. برای استعلام قیمت یخچال ایستاده 80 سانتی در خرم آباد به کارگاه‌های صنعتی تولید یخچال بروید. در این کارگاه ها می توانید از آخرین قیمت یخچال ایستاده 80 سانتی در سال 1401 اطلاع پیدا کنید.

قیمت انواع یخچال فروشگاهی در اهواز

در شهرهای بزرگ انواع یخچال فروشگاهی در تولیدی ها و کارگاه های صنعتی تولید شده و به فروش می‌رسند. مثلا مشتریانی که در شیراز انواع یخچال فروشگاهی را خریداری می کنند، مستقیما از کارگاه یا کارخانه خرید خود را انجام می دهند. به همین دلیل هزینه بیشتری به نمایندگی یا باربری نمی دهند.خرید یخچال فریزر صنعتیاما مشتریانی که در شهر اهواز زندگی می‌کنند باید علاوه بر پرداخت هزینه خرید انواع یخچال فروشگاهی، هزینه نمایندگی را هم بدهند. اغلب قیمت نمایندگی ها برای انواع یخچال فروشگاهی گران تر از قیمت تولیدی است. بازرگانی آیسان این مشکل را برای مشتریان اهواز و مشتریان سایر شهرها برطرف کرده است. بازرگانی آیسان به صورت مستقیم و با حاشیه سود بسیار پایین انواع یخچال فروشگاهی را به فروش می رساند.

برای خرید انواع یخچال فروشگاهی در اهواز و سایر شهرها با ما در تماس باشید.

قیمت یخچال فروشگاهی الکترواستیل

شرکت الکترواستیل انواع یخچال ویترینی و فروشگاهی را به فروش می رساند. دو راه برای استعلام قیمت یخچال فروشگاهی الکترواستیل وجود دارد.

  1. می توانید به سایت شرکت رفته و آخرین قیمت یخچال فروشگاهی الکترواستیل را ببینید
  2. می توانید به نمایندگی های الکترواستیل در سطح شهر رفته و قیمت یخچال فروشگاهی الکترواستیل را از آنها بپرسید.

خرید یخچال فریزر صنعتیخرید یخچال فروشگاهی و خرید یخچال فریزر صنعتی از تولیدی ارزانتر از نمایندگی است. به همین علت کارشناسان فروش آیسان شما را برای خرید یخچال فروشگاهی با قیمت تولیدی و عمده فروشی راهنمایی می کنند.خرید یخچال فریزر صنعتیبازرگانی آیسان علاوه بر فروش یخچال فریزر صنعتی در بازار ایران، صادرات یخچال فریزر صنعتی به عراق، کویت ، امارات، روسیه، ترکیه، کویت و سوریه را نیز انجام می دهد. تنها کافی است با مشاوران فروش شرکت بازرگانی آیسان تماس بگیرید. مشاوره فروش شرکت بازرگانی آیسان به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مشتریان در سراسر ایران و جهان می باشد. 

تماس با ما